آموزش بافت کت بافتنی زنانه

تبلیغات

آموزش بافت کت بافتنی زنانه

برای بافت این مدل زیبا شما به ۴ کلاف نخ طوسی و میل شماره ۴٫۵ احتیاج دارید.

 

برای مشاهده تصویر بزرگ بافت روی عکس کلیک کنید.

woolen-111-874x1024

 

دستور بافت این مدل بافت فوق العاده زیبا به این صورت هست :

 

نوع بافت: ساده بافی، روبافی، مدل بامبو

‏پشت: با نخ سوپرلانا زنجیر ۱۰۰ دانه سر انداخته، به ترتیب ( ۶ دانه مدل بامبو، ۱۰ دانه زیر، ۱۰ رج می بافیم. در رج یاز‏دهم روی همه دانه ها مدل بامبو را اجراء کرده ۶ رج می بافیم. در رج هفدهم ۶ دانه بامبو، ۱۰ دانه زیر بافته و نقشه را تکرار می کنیم. ۳۰ ‏سانتیمتر می بافیم. بعد از آن، برای حلقه آستین از هر دو طرف ۱+۲+۲‏+۳+۳‏ دانه کور کرده، ۲۰ ‏ سانتیمتر می بافیم. برای یقه پشت از وسط ۱۰ دانه کور کرده، در رجهای بعدی از ‏هر دو طرف یقه ۲+۲+۴+۴ دانه کور می کنیم. ۲۴ ‏دانه باقی مانده را برای سرشانه ها در ۳ ‏مرحله کور می کنیم.

woolen-6

جلو: ۵۴ دانه سر انداخته، مانند نقشه پشت می بافیم. قد بافت به ۳۰ ‏سانتیمتر که رسید، برای حلقه آستین از ‏یک طرف ۳ ‏+ ۳ ‏+ ۲ ‏+ ۲ +۱ دانه کور می کنیم. ۱۳ سانتیمتر دیگر بافته، برای گودی یقه از سمت دیگر ۲+۲+۲+۳+۵+۶ دانه کور می کنیم. ۲۴ ‏دانه باقیمانده را برای سر شانه در ۳ ‏مرحله کور می کنیم.

woolen-5

آستین: ۵۰ ‏دانه سرانداخته و نقشه را می بافیم. پس از بافت ۱۶ رج، از هر دو طرف هر ۶ رج یک بار در طول ۴۵ سانتیمتر ۱ دانه اضافه می کنیم. بعد از آن ‏، برای حلقه آستین از هر دو طرف ۱+ ۳+۲+ ۳+۳ ‏دانه کور می کنیم. ۶ ‏رج بافته، در رج های برگشت، از هر دو طرف ۱ دانه کور می کنیم تا اینکه ۲۲ ‏دانه باقی بماند. ۲۲ ‏دانه که باقی ماند کور می کنیم.

woolen-4

‏بند: ۲۶ دانه سرانداخته، ۶ دانه مدل بامبو، ۱۴ دانه زیر، ۶ دانه مدل بامبو. ۱۵ رج می بافیم. در رج شانزدهم، روی همه دانه ها مدل بامبو بافته و ۶ رج دیگر می بافیم. در رج بیست و دوم، ۶ دانه بامبو، ۱۴ زیر، ۶ بامبو بافته و به این ترتیب نقشه را تکرار می کنیم. ۴۰ سانتیمتر نقشه را بافته، در ۳۰ ‏ سانتیمتر آخر در رج های برگشت از یک طرف ۱ دانه ۱ دانه کور می کنیم تا ۳ ‏دانه باقی بماند.

woolen-7

آموزش بافت مدل بامبو :

در رج اول: نخ را روی کار گرفته، از ‏روی میل به سمت جلو برده، (روی میل ژته بیفد) ۲ ‏دانه زیر بافته، ژته را از ‏روی ۲ دانه رد کرده و رها می کنیم. همه دانه ها به این ترتیب بافته می شود. در رج برگشت همه دانه ها را رو می بافیم.

 

عکس های دیگری از این مدل زیبا :

روی عکس ها کلیک کنید بزرگ نمایش داده می شوند.

123 Untitled





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.